torsdag 9 januari 2020

Nytt utseende, och andra förändringar (uppdaterat)


Efter drygt tre år var det dags för en uppfräschning av layouten! Inget dramatiskt, men ändå en ordentlig ansiktslyftning!

Tyvärr kommer bloggen också att ta delvis ny form och jag kommer inte längre att lägga upp min portföljs utseende i sin helhet. Detta pga nytt jobb. Det kan bli någon analys, men jag kommer inte att tala om huruvida jag köpt eller inte. Jag har också valt att plocka bort analyser kring bolag där bara jag lyft bolagen. Jag kommer den närmaste tiden att uppdatera menyraden för att ändå ge en lite tydligare bild än just nu över hur min exponering ser ut mot olika delar av världen, och olika branscher, och jag ger också ett urval av innehav jag kommer att följa på bloggen och på twitter.

Jag räknar med att publicera regelbundet, men kanske inte varje vecka.

Hoppas att bloggen blir läsvärd även framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar